15 maj 2009

Pillutta dig, pillutta dig

"För jag vet nåt hemligt som bara är för mig.." ;)

Hihi, så himla skojigt! :) men även lite störigt... vill dela med mig ju :D
Kan inte karln fylla år snart!! :S :)

ja, om ni skulle bli nyfikna får ni helt enkelt sitta o vänta i typ en månad... Sorry, men så äre :)
Men det är rätt skojig hemlighet iaf! :D

Nu ska jag väl snart bege mig in te jobbet igen iaf... Gå på öppet hus och sedan jobba mig bortåt Vå. Sedan U två varv... Störigt att jobba till 23 just idag.. när man har ledig helg och en karl som tänker åka iväg till norge på söndagmorgon igen. Bajsigt!
Men man får frsöka göra det bästa av det man har helt enkelt.

Har även hittat en ny sida för att söka lägenhet :D Kanske kan komma te bålsta iaf :)
Vore nog rätt trevligt! trots rätt långt till jobb... :S Hmmm....
Får klura helt enkelt..

Nu ska jag kika på min hemliss igen :) Ajööken

Inga kommentarer: