14 mars 2015

The Big M-word...


 Ja, inatt (eller ja, tidigt imorse) använde jag för första gången M-ordet!
Tokigt...!

Kom hem från jobbet vid halv3 inatt och stupade i säng, för att någon timma senare bli väckt av buffar o bök.. O panik-kissnödighet. O så kom det: "Ååh, var snäll och använd inte mammas blåsa som sparkleksak!"

Och så var jag klarvaken! :)
Det börjar bli allt mer verkligt nu. Samtidigt som jag fortfarande tycker det är så obegripligt så det är inte sant!
 Häftigt.
Det är ibland svårt att förstå o klä allt i ord... Väldigt mycket så just nu :)


Nu ska jag nog ta mig en liten, liten powernap (är konstant trött känns det som) efter en vårsolspromenad, måste ju ladda för ännu en sen arbetskväll/natt när man inte är i säng igen förrns vid halv3-3.
  Så från soffgänget: lillFisen, jag o en buffande BumbleBee-bis: Ha en fantastisk lördag! Njut av sol och varandra.

Kärlek



Inga kommentarer: