24 september 2017

Fort..

Om jag tyckte det gick fort med Beastie så är det ingenting mot vad jag tycker det går med Feisty...!
 Hon har redan växt ur de minsta kläderna och bytt blöjstorlek 2 ggr!!! Gaaah :)

Och på tal om tid som går... om bara två veckor jar jag o Kärleken 10års jubileum. Det är lite coolt! :)
 Försöker komma på nåt fint... men min hkärna är alldeles slut känns det som...

Lite tuffare att va 2barns förälder, man måste räcka till flera. Och båda barnen verkar va i en riktig mamma-fas nu... Verkar bara vara jag som duger. Är förvånad över hur trött o slut jag blir av det...  Mina älskade barn! Älskar de högst av allt, men ibland är det liiite mycket.. (o jag som drömmer om stor familj med många barn.. hur ska det gå ;))


Nä.. just nu önskar jag i 10års present;
 *Ett städat hem
 *Barn- o hundvakt över helgen (till våra största små.. den minsta är lite för liten)
 *Pastasalladen som pappa ibland köper hem (godaste eeever)
 *Sovmorgon (Feisty är faktiskt rätt bra på sånt! Beastie not so much ;))
 *Häng i soffan med godis o Dr Who en hel helg! ;)

Ja..  drömmarna om att fira 10års dag typ utomlands eller på ett hotell har ändrat karaktär ordentligt med mammaorken hahaha...
 Hemma i lugn o ro så jag kan få gå i pyjamasbyxor hela dan ;-P


Ja.. nä.. Lär väl inte bli så. Eller så får jag ta o styra upp men känner inte att jag orkar faktiskt....  Får va nöjd med getawayen jag lyckades med till kärlekens födelsedag o njuta av det minnet ;) <3 p="">
Men får iaf se till att komma på en present iaf! Inte så mycket tid kvar...  (o tiden går som sagt ruggigt fort plötsligt ;))

Nu dags att samla ihop mina kära små igen - dags att fira min morfar - barnens gammelmorfar.

Lyckligt lottad jag är som har både små o äldre i mitt liv <3 p="">



Inga kommentarer: