05 juni 2008

Lediga torsdag :)

det är himlans trevligt med lediga dagar...
särskilt när de infaller i veckorna och man har en arbetslös syster som man kan va ute o shoppa med.
fick tillbaka på skatten typ igår, toktrevligt!
Så unnade mig lite shopping. Blidde ett par nice, knasbralls (lite piratiga o svala o sköna) och en snygg topp!
Syster shoppade lite mer.. fuskigt att ha presentkort! ;)
Hon köpte iaf oxå sånna bralls.. o en liknande topp... så nu kan vi gå runt o leka att vi är släkt eller så.

Att man fick tebaka skattepengar har även resulterat till att sparkontot ser massa bättre ut nu! Är sjukt nöjd! Kommer lätt utomlands i höst nu! *längtar*

Annars har jag kommit på att jag gillar typ alla som heter Peter på mitt jobb! Helt underbara folk! det är roligt!
sen har jag även kommit fram till att det är massa typ kändiskopior på mitt jobb...
En som ser ut som hon som spelar betty i "ugly betty"
En som ser ut som han jäkel (heter han lennart i förnamn?) Han som är med i pistvakt.
En som ser ut som den gravida mammam i "Tomten är far till alla barnen" (ni vet hon den blonda)
En som ser lite ut som nilspetter lundgren (eller va han heter i efternamn) han gubben som prata film med Hans Wiklund

o sen tog minnet slut... o min fusklapp ligger hemma på söder.. Typiskt!
Men men.. skojigt iaf att hitta "kändisar" på jobbet.

Och nu kan snart nedräkningen till min allra första semester börja! Om sisådär tre veckor har jag min första riktiga semester! :D Det är stoooort! ;)
dock blir dte inte så mkt.. bara två veckor,.. varav den sista kommer bli grymt intensiv med alla planer på att åka hit o dit o bort o hem o´fram o tebaks...! Men dte blir nog bra ;)

Nu är jag pax nästa för duschen! Sen ska jag nog hänga i mina nya kläder lite! Hihi

Inga kommentarer: