21 juli 2008

Kärleksmöte och blöta strumpor i åskväder...

Är ett himlans kul jobb jag har!
allra bäst är det när det går att få till Kärleksmöten ibland oxå ;)
Kom på mig själv att vara lyckligast, där i malmös mörka svala(inte kalla) natt.

fanastiskt faktiskt!
Blir ständigt lika överraskad när det är precis sådär...
att dansa på ett öde torg :)
Tufft!

Rekomenderar även "mamma mia"! Sjukt kul :)
sådär vill jag oxå ha det!
(fast är förstås väldigt nöjd med min enda far. Så just den biten kan jag hoppa)

Idag vare dock segt..
Men inte så konstigt när man inatt kom hem fem timmar innan man skulle upp igen :)

måste även plugga på lite mera...
(fast allra mest måste jag väl få lite mer vana)
Skönt att sluta tidigt iaf, få lite powernap hemma i sängen.

Nu ska jag få mat av min lillasyster,
snällt av henne va?!

Jaa... Hon är en väldigt snäll lillasyster faktiskt.

kort sagt är jag sjukt nöjd o lycklig över att vara jag.
fast jag har blöta strumpor av åskvädret :)

Inga kommentarer: