02 augusti 2008

:)

kom på att det var så mkt nu... o eftersom jag inte har nå internet hemma har inget uppdaterats, så finns risk för ett långt inlägg..

Börjar med min första arbetsvecka efter semestern, då jag ÄNTELIGEN (på min lediga dag) fick visa mitt fina landställe för min finaste. Och han gilalde det :D Wiiieeeehhh!

O förra lordan (borde det bli) så fick man träffa sophie o mattias igen oxå! Wiiieeehh :D
Mycket trevligt! Promenader, god mat, djurgårnsbåt, spårvagn och så luftballongsbevakning från en fin balkong! :) Lovely

Och så har jag äntligen kommit iväg till min favvosjö och badat! Twice! :D
va planer på mer bad idag... men är för förkyld tror jag :(
Det dummaste som hänt... Inatt vakna jag till typ tre gånger för att jag inte kunde andas... Ens med munnen liksom! Va tvungen att tokhosta varje gång för att på nå vis lösa upp vad det nu var som kändes som att dte tog tag runt strupen på en...
mkt otrevligt!!

Tänkte försöka mig på att bli frisk idag... Jobbdags imorrn igen. Har ingen större lust att va hemma sjuk...

Och nu äre augusti redan! Är inte det ganska galet!?
Iofs vet jag ju att tiden alltid går alldeles tokigt fort...
Men kan iaf se fram emot mitt magiska 23!!! :D
Finally ska lilla jag få bli 23! :) Wiiieeeehhh

Sist va j 21 den bästa.. nu har jag fått gå ett helt år med larviga 22... Men nu mindre än 2veckor kvar till 23!! :D (nästa braiga blir 27!)

lite synd bara att 23 inte räcker mer än ett år...
Well well...

Nu frukostdags... De två sjuklingarnas frulle.

1 kommentar:

Norrdalen sa...

Dåliga jag som inte ens har svarat dig förrens nu. Tack rara du för inlägget i min blogg!! Hur står livet till med dig?

kraaam!