06 maj 2010

vill.. önskar...drömmer...

Så mycket i huvudet...!
Vart ska allt sluta?

"ingen som vet, ingen som vet"

Haft en rätt bra dag. Kort och fin jobbardag(morgon) från Gävle.
Sov för första gången tokbra på hotellet!
sen fixade jag lite smågrejer innan jag tog mig hemåt kärr.

Mor väntar fortf på svar från försäkringskassan...
usch... Önskar jag kunde göra nåt. Vet att hon mår dåligt av väntan...

Att man kan få behandla folk så här?!!!
Visst.. säkert många de har att "utreda", men va fan... Folk försöker ju ändå ha ett liv oxå! Och framför allt har man ju fortfarande räkningar som kommer....


Nä, blir riktigt upprörd och ledsen när jag tänker på det...! :(
så ska väl försöka lämna de tankarna just nu och bädda ner mig i sängen och fly in i böckernas värld istället...


Godatt världen

Inga kommentarer: