28 juni 2010

Midsommarledigheten...

Det har varit underbart skönt att vara ledig..!
Fått njuta av goda vänners sällskap och sol och värme :)
Det var en trevlig midsommarafton strax utanför Norrköping.


Har verkligen njutit av ledighet och avslappning.
Har haft svårt att sova hela förra veckan, men det behövde jag inte alls oroa mig för när jag väl kom till Norrpan. Har sovit riktigt gott!
Kanske är sällskapet brevid i sängen som fattats mig ;)

Har även tatt årets första dopp igår!!
Uuuunderbart! Jag älskar att bada :)
Det var ruggigt skönt att tillbringa några timmar på stranden.

Mm.. men nu är man tillbaks i storstan igen.. imorrn blir det återigen jobb, och tidigt dessutom.
Men that's how it works.. that's how I work ;)

Kanske får ta o inviga badsjön här hemma i veckan oxå! :)
"Bada, bada!!" :)


vattnet var förstås inte så här klart igår.. Här är en bild från Cypernresan -08,
där jag oxå badade en maaassa ;)

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

Vad skönt det låter med din midsommarhelg! Det är du värd! ♥