10 november 2010

Wow...! :)

Det kan vara vår tur... :)
Iaf lite granna.. Kanske kan även vi få prova på nu :)
Han har nu sagt att blir kontraktet av så tar han det.
Då blir det jobb för Kärleken i storstaden!! Och vi kan få bo tillsammans!

Wiiiieeehh... Hihi pirrigt ;)

Ska nog ta tag i det här med att lägenhetsköp... Så vi kan få större då. Och jag framför allt kan få ett kök :)
Även om det inte blir nå jobb o samboskap, så börjar jag tröttna på den här minilyan.. På att inte ha ett kök!

Men nu får vi hålla tummarna för att kontraktet går i hamn.
En stor chans och möjlighet för honom med :) Så håller inte bara tummarna för egoistiska skäl ;)


Nu blire dusch... o värma upp mig. Så trött efter min långa dag...
Och imorrn blire tidigt igen... Undrar just nu hur jag ska orka... men det blir nog bra.

Duschen nu iaf... värme värme vääärme

Inga kommentarer: