03 mars 2011

Semestervalet gjort!

Nu har jag äntligen fått in mitt semesterval...
Att det ska vara så svårt att försöka välja när man vill vara ledig!??

Är ju förstås glad så länge jag får någon ledighet...
Men årets semesterval har ju så otroligt många möjligheter...!
(iofs ska det väl till lite tur i det hela oxå så möjligheterna blir just sådanna möjligheter jag tänkt)

Men nu är det alltså gjort!
Jag gjorde många val av veckor... Hoppas på att det blir bra oavsett vad jag får.
Så nu väntar en spänd och smånervös tillvaro innan besked (som kommer senast första april)
kommer det bli en sommar med ö-helg? Eller en sensommar med en efterlängtad, egen fyrbent krabat? kommer det bli en lång semester? kommer det bli som två semestrar?! kommer det bli av en resa sep/okt!??!

Mmm... frågorna är många... Den som lever får ser!


Inga kommentarer: