15 maj 2011

Mycket,massor, mera...!

Tänk så mycket som kan vara på gång samtidigt.
Så man knappt hinner med ens en gång...

Lyckorus ännu. Dels ang. semesterplanerna och även eurovision :)
Men nog mest semesterplanerna...
Hihihi...

Har hittat en fantastisk uppfödare. Gillade redan deras kennelhemsida, men nu efter kontakt gillar jag dem ännu mer :)
Så det blev inget med de första stegen nu sist, men det här känns ännu bättre!

Lyckorus, glädjeskutt... Skräckblandad förtjusning! :)

Ibland mer skräck och smygande oro...
Inte så mycket för det nya livet så,
utan mest för vad som nu ska hända under vägens gång... :S :)

Typ, tänk om det inte blir några valpar alls..
Tänk om det bara blir typ en och ingen över till mig..
Om de plötsligt skulle ångra sig och inte alls tycka om mig när vi ses..




Ja, jag har lite issues...
Typ konstant "tänk-om-nojja"
Och murphys lag...

Och ja.. jag vet inte.. bara otur.
Ödet som säger: "tro inte att det blir nåt bara för att du planerat och ordnat!"

o om jag inte gjort det, så
"tro inte att det blir nåt när du inte fixat och tänkt igenom detta noga!"


HAha. usch, vilken hemsk person jag är! :)
Är precis sådär som jag säger till alla andra att inte va.
Särskilt när jag blir nervös... Och det är rätt lång väntan kvar! en månad tills vi vet om det blev några alls..

Det är ju bara att vänta och se.
Spännande! Fantastiskt! men även en aning skräckfyllt alltså ;)

Inga kommentarer: