16 februari 2012

Woow...

Varit uppe och igång sedan 4 imorse, huvaligen!
Är riktigt trött nu, så ska försöka tänka ordentligt så det blir nåt vettigt här.

Nöjd med att ha fått mycket gjort iaf.
Konstaterat att badrum och kök är rätt viktiga för mitt eget välmående. Lite konstigt...
Men kändes genast mycket mer trivsamt efter att ha skrubbat o skurat och storstädat dessa rum.
Jag som trodde mitt sovrum var viktigast ;)
fast där sover jag ju bara iofs...

Så är rätt nöjd med städandet, även om jag inte hann klart överallt.
Och nu har jag lyckats packa oxå inför en helg med trevligheter.
Tror jag fått med allt.
Känns konstigt att va ensam hemma...
Då jag måste upp vid fyra imorrn igen, fick Fixelur sova hos systrami.
(och då vi ska på trevligheter massa timmar på lördag får hon stanna hos päronen)

Konstigt att åka utan henne...
Och idag har hon varit den mest fantastiska hunden!! JIsses :D
Lugn och fin inne, inga skall-attacker eller tokryck och ute... Oj oj oj... vilken uppmärksamhet hon visat :) Och gått så fint med :) Så vi gör nåt rätt ändå då! ;)
(eller så visar hon bara bästa sidan för att jag ska sakna henne så mycket mer i helgen ;))

Haha.. ja, så kan det va när man har en hund man är som kär i!
(hur ska det då bli om man får barn!? :))

Nä, nopg dags att bädda ner sig nu, imorrn klara sig igenom några intensiva timmar på jobb SEN ledig helg! :)

O hemlighetsmakerierna planeras än, som sagt kan jag inget skriva om det 'just in case.'
men spännande blir det!! :) "When you least expect it... moha ha ha" ;)
Ska skriva om det sen. Hoppas jag lyckas pussla ihop allt så som jag vill.

Glad alla hjärtans i efterskott
Kärlek

Inga kommentarer: