28 augusti 2012

Lycklig!


Solen skiner, det blir en vacker dag.
^Dock är det ju meningen att jag ska va hemma o städa o ordna idag...
Men vi får väl se  ;) Det är ju sol idag!

Känner mig lycklig och lugn.
Mycket tack vare att vi äntligen hittat en lokal (som förhoppningsvis blev bokad, o inget missförstånd)
och igår ringde jag för att höra om den vackra kyrkan vi tittat på fanns ledig...
Och tänka sig det var den!¨

Dock blir bröllopet framflyttat, men det gör inget om vi får vara på dessa två fina platser!
Så som det ser ut nu så ska jag bli äkta maka den 1a juni nästa år :)
 Kan knappt vänta!!

Har ju även hittat min klänning för bröllopet! (ja, jag vet.. lite tidigt kanske... men vad annat kunde jag göra när den var såååå fin och satt så ooootroooligt bra! Jisses, vilken figur jag fick :))

Så nu känns det fantastiskt!
Ingen stress alls. (även om det är mycket kvar ändå ;))
Fast jag vill gärna höra att vi är klara med lokalen. Att de inte tappar bort oss, utan har oss bokade där nu.


Nu längtar jag ut i solen...
Undrar om vi ska ta lite fika ute sen, Fisen o jag.
Städa kan man ju alltid göra sen  ;-P


Inga kommentarer: