14 juli 2013

wedding,,

My mind did just play tricks on me...

Men det är väl ok, antar jag... :)
Svårt att liksom klura ut vad man tycker...
det kan ju liksom inte "kännas bra"...?  Samtidigt som det inte känns dåligt...

Men helt klart påverkar det ändå. Bara svårt att klä det i ord och klura ut hur man faktiskt känner sig...

Bröllop i fredags iaf.
Ett bröllop som också påverkade...
Det blev en mycket känslosam dag/kväll. Så mycket mer än jag hade förväntat och trott... :)
 fast så kasnke det innan hade lite med den saken att göra ;)

Men det var ett fint bröllop.
Det var roligt att se dem. Jag har nog aldrig sett dem se så kära ut nånsin :)
Och roligt att se min fina man stå där brevid dem.
 Stiligast i världen.

Han har verkat rusa runt i ett stort lyckorus hela dan/kvällen...
Så stolt... så glad.

Jag måste dock verkligen lära mig hantera denna supersociala man jag tagit till min.
 Lilla ego o känslosamma flickan jag kände sig lite ensam stundtals när han for omkring...
Hemskt!!  Usch.. jag var inte alls nöjd med mig själv då...

Men förhoppningsvis kan man väl bara bli bättre ;)


Nu i hemmets lugna vrå iaf...
Med vår underbara lilla Fis.
 Jag gillar när vår lilla familj är samlad på ett o samma ställe! <3 nbsp="" p="">





Inga kommentarer: