16 januari 2014

Längtans dag...


Wow..
Ibland är det jobbigare än annars att ha nära o kära långt borta.
 har trillat ner i längtans-gropen just nu...

Längtar så det gör ont efter min fina man.
(hjälpte kanske inte direkt att titta på bröllopsbilder heller ;))

Vill att han ska komma hem.. Nu.
Komma o snurra runt mig.. komma o pussa mig på halsen o säga att han också längtat.
Att vi ska dansa sådär som vi inte kan.. att vi ska skratta..
Vill bli omhållen sådär så det känns som han aldrig vill släppa eller gå ever again..
Vill ha nära! vill kunna ta på... lukta på.. pussa på! Känna värmen från hans hud, höra andetag och känna hjärtslag!

Han känns plötsligt så himla långt bort.. just nu.. Just idag.

Typiskt! :)

Långt bort, som våren... Som värmen.
Vill ha mera solljus.. värme.. Ljuva sommarkvällar!
Nakenbad i natten. Hemligheter under stjärnorna.

Men snart..
Tiden går ju så fort ändå, snart är våren här. Snart är min älskade tillbaka!
Snart...  snart..

Jag ska bara lyckas klättra upp ur gropen först, så kommer det kännas ok igen o tiden kan tuffa på i full fart igen :)




Inga kommentarer: