29 augusti 2008

Hmm...

efter att spenderat lite av psotiden med att läsa vänners roliga bloggar har jag kommit fram till en slutsats...

Jag kan inte skriva!!

Eller jo.. kan ju fingra på tangenterna... Få ut tankar från huvet..
men oftast är det inget vettigt!?
märkligt att man inte har vettigare saker i huvudet egentligen...

Nu ska jag snart jobba på distans ;)
Lillasyster sitter på tåget till Kalmar (oj oj!! Ett byte!! Gaaahh)
Men som den beskyddande och braiga storasystern jag är försöker jag lugna och ska strax ta reda på vilket spår kalmartåget går ifrån.
Ja, nåt vettigt ska man väl göra på sin pso!

För övrigt väldigt länge sen jag hade en lugn sådan...
väldigt länge sen jag ens fick sitta alls, eftersom de har en förmåga att ge mig turer typ dan innan.
Ovanligt!

Pso hela helgen med... Och på måndag börjar 58utbildningen!!
Gaaaahhh!! Blev nervös redan när jag fick månadsutlägget o utbildingen stod med.. :S :)
Men det ska bli kul iaf! Men vet oxå hur intensivt det kan komma att bli...

jaja, det kommer förhoppningsvis gå bra!
nu ska jag kolla spår!! Ajö

Inga kommentarer: