27 oktober 2008

sömnlöst i skanstull...

Är sjukt seg...
Har sovit minst 1½timme sen jag kom hem vid 11..
(o sen inte gjort mycket alls förstås..)
Kul att man va tvungen att gå upp vid tio över fyra imorse...
Första dan efter semestern! Haha..

Jaja.. jag överlevde, trots ingen sömn!

Ska väl bära ut papperskassarna, o lämna papperslappen till föreningen så mitt namn får komma på brevlådan... Samt ta tag i den tråkiga disken som pockar på min uppmärksamhet så fort man går förbi...
Och i den här lägenheten är det inte lätt att inte gå förbi!

Festlig dag va?!
Not...

Måste även klura ut helgen.. typ miljarder saker jag vill...
Hur ska det gå?! o nu är måndan bokad som tvättdag... så har bara tre dar.. :S
landet, staden, jobbfriends, skolfriends, andra friends, andra städer...!
Gaaaaaaaaaahhhh :)

*beslutsångest*

Inga kommentarer: