07 juli 2009

Flydde...

Efter en helg som känts extremt lång (fast samtidigt lite kort med ibland..) så flydde jag ner till Norrköping igår! Jag menar, får man va ledig måndag och sin planerade lediga tisdag så fanns det liksom ingenting som egentligen kunde stoppa mig.
Har saknat otroligt! så när det fanns en chans att få sova brevid igen så tog jag den!
OCH lyckades äntligen att överraska!! ;)
Haha.. jag är sjukt nöjd.

så nu sitter man här i en lägenhet i Norrköping all alone.. Ska väl försöka göra nånslags mat... har varit uppe sen nio och inte ätit än. Inte helt okej.
blir en tågresa hem igen senare ikväll, imorrn är det jobbdags igen. Och då plötsligt på morgonen!
Ojoj... lite nervös för hur jag ska orka upp.. Men det brukar ju lösa sig :)
Och jag är nog rätt glad över att inte ha nå fler turer som går till 01.46.

Men ja.. matdags var det ja.. Om jag kan hitta stekpannan....!
vad är det för en slarver jag gått o kärat ner mig i egentligen!? ;)

Inga kommentarer: