20 juli 2009

Imponerad...!

Har efter att ha jobbat från 10 igår till 12 idag kommit hem och avnjutit den allsång jag missade förra veckan, då jag fick jobba sent. Somnade till lite först.. men vakna iaf till och fick se det som jag mest hade sett fram emot! Marcus Birro, fantastiskt!
Mer kärlek till folket! Helt klart.

Och sedan var tydligen Alexander Rybak där förra tisdagen oxå.. Oj :)
och han överraska med en otroligt fin allsång. Fnulade på vad han skulle hitta på för allsång.. inte för att jag tror mindre om norrmän... Men tänkte att allsångerna på skansen är ju svenska....
Men han imponerade :) Och växte lite mer i mina ögon, än från eurovision.
Och sedan sången med Elisabeth! ojojoj..
Härligt är minsann va det var! En skoj och väldigt kärleksfull låt.
men är inte förvånad, björn o benny! ;)



Mmm.. o så fick man åka tåg med tordan igårkväll, det är kärlek det med. På sitt sätt :)
Härlig "gubbe" ;) prat om livet mest i allmänhet... (o såklart jobba vi med!)
Härliga berättelser... dagdrömmar om framtiden...

Om att allt nog löser sig i slutänden.
jag menar 3år.. Det är ju vi av en anledning ändå... :)
Det är inte så lätt för alla här i världen...
Vissa kärar ner sig i grannen, andra i någon i en annan stad...!

"För så som vi krattar gången, så får vi gå. Du och jag. För det är vi ändå!"

Inga kommentarer: