07 augusti 2009

Minisemester :)

Njuter av min lilla minisemester,
men mycket jag vill hinna med under de få dagarna :)

Nu har jag iaf varit lite i norrköping igen, trevligt som alltid!
När karln kommer hem ska vi bege oss till mina föräldrar som är upp ei Hedemora, hämta upp lillasyster på vägen. Mys mys mys :)
Tänk vilken fin karl som går med på att bila upp till dalarna o massa annat jag kan hitta på :)

På måndag bär det av till Mysteriet, tjohoo :D ska bli skoj!
hem onsdag, kanske norrpan igen då... Fredag födelsedag och även sista dagen på ledigheten...!
Lite surt att börja jobba vid sex dan efter man fyller år.,. men men... Är glad att jag fick så mkt ledigt som jag fick till så det får la funka :)


Nä.. ska väl ta tag i det sista här nu så man är redo när karln kommer!

Inga kommentarer: