25 augusti 2009

sooooova....

fast det ska jag inte! Försöka undvika så länge jag kan, får se hur det går.
Har precis ordnat med ekonomin för månaden, nice!
Räkningskontot ok, sparkontot Mycket OK! och så pengar att leva på oxå :)
Ska försöka va lite sparsam oxå.
Komma igång med matlådor o så, så man klarar sig utan att ta från sparandet. Det behövs ju verkligen inte, så bara dags att sluta med alla onödiga köp.

Har dock en del nödvändiga köp att ta tag i... Som storhandling och kläder...
Ska försöka va ordentlig o klädöpa just de kläder jag faktiskt behöver oxå o inte massa annat som är fint ;)
(vilken självdisciplin jag har va!? ;))


Och nu ska jag bege mig ner till tvättstugan o få fatt i nån ledig tid i veckan! O sen ut o handla lite middag..!

(och sooooooooova....!)
får jag sova lite?
NEJ!

Inga kommentarer: