31 december 2009

Nyårsafton...

Så var det nyårsafton... Igen... :)
Märkligt hur fort tiden kan gå...
Och denna nyårsafton ska jag tillbringa på uppsalapendeln till 20 ikväll...

Inte det roligaste kasnke, men sådant är vuxenvärlden...

Helst hade man ju velat vara ledig..
Få fortsätta fira in nya år vid sidan om sin käraste. det hade blivit vår femte firande tillsammans då. Oj oj.... Alltså typ fyra år tillsammans!
Knasigt.. Magiskt... Fantastiskt :)

Ja, det blir lite annorlunda nyår, men det får funka ändå.. Jag fick ju en vit jul med min käraste vid min sida och tillsammans med min älskade familj! Så jag är mer än nöjd.

Har nu läst i min favoritbloggar oxå..!
Åååh, vilka fantastiska människor!
Man blir ju bara hellycklig hela tiden! :)


Och förhoppningar om ännu ett fantastiskt år tar fart...!
Små bebisar som ska växa upp... lite större småbarn som ska växa upp och flytta bort...
Föräldrar som kommer lära sig ännu mer om sina finaste...

Oh förhoppningsvis, inte allt för långt bort kanske jag kan hitta ett liv, med min käraste och en liten lurvhund! (och kanske, kanske en bebis?!) Gaaaahhh :)
Tokigt att ha sådan längtan....
Särskilt tokigt när man har ett toppenjobb, men som lite står ivägen för samboskap... och hundskaffande... :(


O jag undrar.. vad ska jag göra när jag blir stor?
vad ska jag isåfall jobba med för att få skaffa en älskad liten hund....?!
Jag gillar ju mitt nuvarande jobb massa...
Mm.. klurerier...

Klurerier inför 2010....!
Men hur skulle det annars bli? Ett nytt år utan klurerier!?! Det går ju inte :)

Gott Nytt År alla därute!!
Alla unika o speciella och alldeles fantastiska!! :D

Kärlek!

Inga kommentarer: