06 januari 2010

Dåligt humör...

Trött.. O less...

o mutter,mutter.. gnäll, gnäll...!

Men va fan...
Sen, idag igen! Tekniskt fel, idag igen!!

Igen, igen, igen...!
Det är så man vill spy...!

Det är så man inte ens blir förvånad längre...
Det är som att man undrar om nån skämtar med en?! På ett väldigt underligt vis...
Det är som att man vaknar på morgonen och vet vad som väntar...


Undrar vad det blri för skit imorrn... och hur mycket MINA planer kommer ändras...
Igen...!

Trist att dte blir så...
Trist att man inte längre kan skaka av sig...
tänka "men imorrn är en ny dag.. imorrn går det bra!"
Att lämna igår bakom sig och gå upp morgonen efter o se fram emot dan...

Och humöret blir ju bara sämre när man sen äntligen kommer hem till sin iskalla igloo till lägenhet o tänker muntra upp sig med Magnus o Brasse...
Och så vägrar tv'n visa dvd'n!!!

GAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!
*exploderar*


Näej.. jag är inte bra på dåligt humör...
Låt mig va...
Låt mig gnälla...
Och låt mig sedan gnälla över att jag gnäller! Och är en gnällig, störig, jobbig negativ människa!!!

Inga kommentarer: