09 februari 2010

Snor, snor, snor...

Okontrollerat...
Forsande.. tilltäppande...
snorskavsår... Och en smärtskrikande nästipp...

Kaos och elände...
Ynklo, indeed.

Kaos hemma i minilyan...
Ingen jobbfån så långt ögat nådde...
Hemfån på bordet de senaste tre dagarna och ordentligt urladdad, och 50kr på privata nallen!
Gaaaaahhh...

Men efter mycket om o men.. telefonköer hit o dit.... lyckades jag iaf anmäla mig.. o fick mig en doktorstid..
Han kunde dock inte säga så mycket... "Virus.. går över av sig sjävlt"

Så nu har jag vilat.. vilat och snorat.. om vartannat.. samtidigt... hela tiden..
Huvet är tjockt... orkar inte räta ut tankarna som trängs bland snor och nån seg grå massa som kanske ska kallas hjärna?!


nää.. ska ta o bädda ner mitt ynkliga jag igen och försöka avnjuta en natts sömn..
helst utan så många snor o snyt-tillfällen.

Sova, sova, sova...
Bättre en annan dag.
(och får väl va glad att jag är tjej o lagom ynklo, och inte en karl som skulle va döende ;))

Inga kommentarer: