05 juli 2010

pyssel

det är ganska skojigt med pyssel.
Ibland riktigt svårt och pillrigt..

Och jag kan bli rätt så frustrerad när resultatet inte blir som i mitt huvud ibland.
Men det är ändå skoj!

Och idag efter jobb har jag ägnat mig åt mera pyssel :)
(lite galet att jag suttit inne och pysslat i min varma bastulägenhet... Men jaa, så vart de)
Det är en typ scrapbook om livet med karln...
Från allra första början liksom :)

Har nu nått fram till vårat slutet av 2007.
Och blivit några riktigt fina sidor :)
Så fina att jag var tvugen att gå tillbaka och fixa o trixa, och göra om nåra tidigare sidor som inte alls va lika fina... :S

Men rätt kul att se att det iaf blir bättre och blir finare ;)
Mmm.. kul att pyssla. Men plötsligt har flera timmar försvunnit och man har inte ätit nåt..
o man hade ju egentligen annat att göra ;)
Men va fasiken.. Man lever ju bara en gång! Och jag har ju hela 2008 och 2009 kvar oxå! :)

Men nu börjar ögnen gå i kors... (för mkt tidiga mornar på jobbet så kroppen är invand att gå o sova vid 22!) Antar att jag då kommer vakna tidigt imorrn med... brukar va rätt bra på att vänja in mig vid det med ;)
Men imorrn FÅR jag vända på mig och somna om (om jag kna i värmen)
Och det ska bli otrooooligt skönt!

För visst är det trevligt med sol o värme, men OJ vad slut jag har blivit om dagarna..!
Och även fast man har lätt att vakna tidigt, så har tröttheten inte riktigt gett med sig.

Länge leve FP-dagarna! ;)

Inga kommentarer: