17 juli 2010

Semester...!

inte än.. En vecka kvar...

Fick dock ett uuuuunderbart smakprov i torsdags.
Då var det min lediga dag för veckan, och min käre särbohade kommit upp till storstaden på onsdagen. Så jag började min lediga dag med att få vakna upp brevid den finaste (strax efter fem..!) la mig leendes till rätta igen efter en försiktig puss på sovande herr fin och somnade om. Sovmorgon och så trevlig frukost. Sen bar det av till sjööööön!
Vi tog oss till den lilla smått undangömda vik där jag o lillasyster hade badat med hundarna dagne innan. Det var fantastiskt!!
Sol och värme och bad!

Bara han och jag. O god läsning!
Underbart!!
Vi var där nästan hela dagen. Och jag njöt. OJ vad jag njöt av att bara vara! :)

Så den dagen har jag sparat i mitt hjärta.
Och som jag smakar o suger på likt en karamell i väntan på semestern. I nedräkningstid.


Skönt att kunna ha det lite bra iaf!
För familjen har fått ett stycke bakslag igen!! Bil som är trasig, och som tydligen inte var lätt att "fejka till på egen hand"
Så typiskt!
Vad har mina föräldrar gjort för att få alla dessa bakslag på varandra hela tiden?! :(

Men mor o far har det rätt bra de med just nu. Med lite semester och "bara vara" på landet.
Hoppas att de oxå riktigt njuter och sparar i sitt inre.
För vad mer kan man göra? blir inte mkt bättre än så här när man inte kan påverka....


Men snart är semestern här!
Nedräkning startad!
fem arbetsdagar kvar. Sex dagar totalt..! (om jag inte lyckas med att få byta ut min lediga dag till fredag istället)

Inga kommentarer: