01 februari 2011

Flytta!

det är vad jag ska det...
Bli stor, och flytta hemifrån på riktigt!

Ja.. har ju flyttat några gånger innan.. som till tibro och skövde och till söder... Men det var bara tillfälliga hem. Tidsbegränsade... Hem tills pluggeriet var avklarat... Hem tills bror kom tillbaka till Sverige.

men nu.. Nu ska jag fytta till ett hem där jag får bo i precis hur länge eller hur kort jag själv vill! :D
Och ett hem där jag får ett separat sovrum!! OCh ett KÖK!! :D Äntligen, ett kök!!

Har saknat ett kök så otroligt de senaste 2åren.

Dock känns allt lite märkligt.. Konstigt... Konstigt att Jag ska bo Där!
Att lilla jag ska ta plats i den där STORA....
med mina små pluttsaker... :) Hihi...

Och märkligt att jag inte ska sova i samma rum som tv'n någe mer..!
tänk om jag inte kan sova?!?! :)


mm.. ska bli otroligt spännande! Skönt att få ett helt eget. På lördag bär det av!
(kanske att jag tar ett liggunderlag och sovsäck redan på fredan! ;)) Bara för att testa...


men hade glömt att det var så mkt att ordna.. adressändring (som verkar smått omöjlig med lghtsnr som inte stämmer överrens) och fixa el och flytta tv-licens...

Och sen allt annat då.. SOm att jag vill ha internet... och hemtelefon! Gaaahh :D

fast o andra sidan känner jag att jag inte har så bråttom... Allt komemr falla på plats så småningom :)

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

Grattis till flytt!! Vart blir det då?:)