04 februari 2011

Kämpar...

Kämpar hårt mot att känna skuld och dåligt samvete... Känna att jag sviker...
Men ledsamheten och värken i bröstet gör det svårt.
(och att veta att lillasyster o pojkvännen oxå är ledsna gör det ännu svårare)

De kämpade ju hårt för att "lura i mig" att ta honom själv...
Och han är ju underbar! :) har nog aldrig varit med om någon som tyckt så mycket om mig... Vänt sig till mig... Speciellt! :)

Kommer sakna lillkillen massor!

Men tanken var ju sådan från början.. Han skulle ju inte bo kvar.
Och jag kan ju inte ha en egen liten valp just nu... Och där i sitt nya hem kommer han få vara med hela tiden. Och får en hel familj som bara är hans.
Så det blir bättre.


Men inte fan hjälper det mot saknaden iaf...
Bollnäs är långt bort...

Nu ska jag koncentrera mig på flytt, o de nya problemen vi stött på där.
hålla igång så inte tårarna tränger fram.
Imorrn blire flytt.. Dubbelt upp.
Fina Chiefen till Bollnäs och jag själv till högdalen.


Det blir nog bra i slutänden ändå.

Inga kommentarer: