05 februari 2011

Nya hem

Helt sjukt...
Det här är den märkligaste känslan någonsin...
Sitter i VARDAGSRUMMET i min nya lägenhet... Ser in till HALLEN... och KÖKET!
och på andra sidan väggen är mitt SOVRUM!!

Det är så konstigt! :D Så fantatiskt...
Fattar inte alls att allt det här faktiskt är mitt. Att här ska jag faktiskt bo!!
Och att inatt, inatt kan jag inte ligga o somna till tv'n, stänga av och vända på mig.
Nej för nu har jag ett helt specifikt rum att gå o sova i!!

Jättemärkligt...!
Hela kroppen är ju liksom inställd på att sova liksom mitt i. Som nu då borde bli vardagsrummet...

Haha.. skrattar åt den märkliga känslan!


Och hoppas Chiefen känner lika där uppe i bollnäs. Att det är det märkligaste nånsin, men superbra iaf!
Tack vare mina kära, kära systrar så lyckades skuldkänslorna och ledsamheten jagas på flykt.
Och de berätta att han så fint lagt sig tillrätta i nya lillhusses famn och somnat. Så han kommer nog trivas bra! Särskilt med en stormatte som gosa så mycket som hon gjorde med :)
Sånt gillar han.

Så nu känns det bra. Han kommer få det så bra.
Jag kommer få det så bra.

Vi ska bara vänja oss vid den här märkliga känslan... :)
Känslan av ett hem!

Inga kommentarer: