27 juli 2011

Andas

Far är hemma igen.
eller ja, tillbaks på landet.
Säger sig må bra, har inte ont. Fått medicin. Ingenting har visat sig på testerna och proverna.
Både skönt, och samtidigt lite nervöst att inte ha svar på vad som hände. Vad som var fel.

Är iaf tacksam över att han fått komma hem. Att han mår iaf ok.
Och otroligt tacksam för att själv ha fått beviljat 2 dagars ledighet nu.
För en välbehövlig paus. Andningspaus.

Inte långt kvar till semestern nu. 10 dagar kvar. Ska bli så skönt.
Och så spännande. Två veckor från nu har jag haft min lilla valp hemma hos mig i ett dygn.
Ett nytt litet gostroll. Längtar.


Men först ska jag avsnjuta lugn och ro.
Passa på att ordna till hemma.
Kolla om jag får komma in i nya tvättstugan än...

Inte stressa. Inte oroa. Bara plocka lite här.. plocka lite där.. Gör vad jag känner för.
Andas.

Inga kommentarer: