14 juli 2011

Slutkörd...

Mm.. Börjar så smått känna mig slutkörd...
Stressad och trött... Bara jobbar o jobbar... tröttheten blir bara värre.
Och inte hjälper byggjobbarna utanför fönstret tidigt varenda morgon...

Är i stort behov av ledighet. Av andningspaus.. Av tid att hinna göra allt det jag måste göra.
Måste ju ordna hemmet ordentligt. Om fyra veckor börjar semestern. Och om fyra veckor får jag hem min lilla valp.. :)
Och då måste det ju vara fint här ;)


Nästa vecka är min sista lediga helg innan semestern.
Borde väl vara hemma och ordna med allt... Men har ju planerat in ännu ett besök till Strömstad och valparna. Få se dem när de är 6 veckor!
De var ju så underbara sist, det kan ju bara bli bättre ;) Och jag längtar ju redan...

Älskar valplådor! Älskar valpkullar. Underbara små nyfikna valpar som tultar fram och vill pussas. Så förnuftet säger att jag borde stanna hemma, ordna med allt och sen få träffa dem vid hämtning... Men hjärtat säger åk, åk ÅÅÅK!! Gosa med dem så mycket du bara kan... :)

Beslutsångest.. ;) fast inte.. Valparna vinner ju.
Så nu får jag sätta igång. Och ta tag i allt jag ska få till...

Och hoppas att jag inte springer in i väggen under tiden ;)

Inga kommentarer: