01 oktober 2012

Inmålad...


Känns lite som att jag är inmålad i ett hörn...
Damn...
Det här kunde inte komma mer olägligt!

Nästa år bröllop. Sen önskar vi ju familj....

Har spanat fram en plan b, men då ingår nya studier. Och det i mer än ett år.
Dvs måste jag återigen ta lån från CSN...
Plus att familjeplanerna kommer ju skjutas upp ett år till..?!
 Och kanske mer... Jag kan ju inte bli färdig och klar, och sen skaffa nytt jobb för att sedan direkt gå på mammaledighet? Det lär ju inte va så poppis... :S

(om man nu ens kan få barn förstås)

Åååh... USch, va bråkigt!!

Eller ska jag kämpa på, utbytt och på ett ställe jag ej trivs... Iaf till bröllop...
Och va kvar till förhoppningsvis barn...
Och bli mammaledig därifrån..?

För att sedan, när det är dags för barnet att ge sig ut på egna äventyr, ta tag i ny utbildning?


åååh.. beslut beslut...  What to do?!
Jag vet verkligen inte... Inte alls...

Och just för tillfället borde jag väl inte tänka på det, utan bädda ner mig o sova...
 För inatt slog nån monsterförkylning till. Eller möjligen halsfluss...
Tjock i halsen, gör ont att svälja, huvudvärk och nu har snoret dykt upp... En nerverending ström av snor....

*suck*

Inga kommentarer: