28 september 2012

just keep swimming...


Tuffheterna fortsätter...
tråkiga besked på jobb..
RIKTIGT tråkiga.. :(  Blir övertvingad på sådant jag absolut INTE vill göra, men har inte så mycket mer val än det eller sluta..
 Och utan ett annat jobb känns det riktigt dumt att sluta.

Hoppas ju såklart även på att de ska inse sitt misstag och ta oss tillbaka. Planera om..
Som de annars är duktiga på...
Men frågarn är ju hur lång tid det tar...

Hur länge kommer jag va tvungen att stå ut?
minst 2500 mindre i lön, mindre variation, längre dar, myyyyyycket mer bortavaro....
 LillFisen kommer ju bli tvungen att bo borta konstant :(

Mest henne jag tänker på... (och på att jag faktiskt inte vill jobba inom den delen)

Men som sagt har vi inte mycket val...
Vilket ledde till litet psykbrt och tokdepp igår...
Jag var riktigt, riktigt ledsen faktiskt.
Insåg att jag verkligen gillar var jag är just nu, vad jag gör.
Att jag haft riktig tur som faktiskt fått vara del av det iaf i fem år...

Kanske är så som min ena farbror säger.
Man ska inte stanna på nåt jobb mer än fem år ;)

Men jag hade lätt kunnat tänka mig att va kvar många fler år till....

Jaja...
Beslut att fatta... Men som sagt behöver man kanske inte ha tokbråttom...
 Skulle ju verkligen behöva fixa körkort oxå... Så man har nån chans till annat...

Och så den stora frågan...
 Vad ska jag bli när jag blir stor?!


Inga kommentarer: