09 november 2009

dagdrömmer...

Började städa i det hörnet...
Flyttade mig till nästa och städade lite där..
Påbörjade en diskning...
börja städa lite i en annan vrå.
Hittade lite skisser och småpyssel...

Skisser på min drömvigselring haha ;)
undrar om det ens är möjligt...
Kanske skulle ha blivit guldsmed!? Få pyssla med sånt hela dagarna :)

Så här har jag sedan suttit...
Dagdrömt. Om ett liv ihop... om förlovning o bröllop... om bebis :)
Och såklart hundägande!! Fina fina hundar...!

har småstartat projekt "bli-med-hund"
Planen är att skaffa mig en trevligt cairnterrier. En liten hund som får plats i min lilla lägenhet, men ändå tillräckligt stor och tuff för att kunna hänga på på äventyr ute i naturen!
Och jag har ju råd.. För första gången i mitt liv! :)
Dock är det ju det här med jobbet... :S
Men har ju en fantastisk familj och en otroligt på lillasyster ;) haha
Och även om jobbet inte kanske räknas som ultimat, så har det ju sina fördelar för hundägande...
Dagarna då man jobbar kort. Dagarna man är ledig och kan hitta på skojiga saker...

Överliggningarna är vad som bråkas mest... och de dagar man jobbar nästan tio timmar...

Mmm... det är en del att tänka på innan man skaffar hund.
Men längtan är så stor!! Mm, får se hur det fortskrider...
roar mig så länge med att spana in kennelsidor och titta på sötnosarna! :)


Nu börjar jag bli ordentligt hungrig.. :S
Åt visst ingen middag...
O nu känns det ju lite sent..! :S men min mage är hungrig....!

Inga kommentarer: