24 november 2009

Wiiieeehh :)

Sitter o torkar en liten tår..
Igår jobbade jag sent..
Fick åka arboga... Seeegt sådär på kvällen.. :)
Så när det var lugnt satt jag där i mörkret längst bak och tänkte

"idag är det den 23e... Undrar om de fått åka in nu... Om bebisen vill komma ut på ett så magiskt datum som 23... om inte annat blir det ju imorrn förstås..."

Haha.. ganska skojigt att man blir så involverad ändå... (eller är det mer knäppt o lite creepy, bloggförföljerska..?!)
(fast det är ju ingen heelt okänd för mig iaf.. så kanske klarar mig från den stämpeln iaf ;))

Så inatt när jag kom hem kastade jag mig på datorn...
Ingen uppdatering...!
IIiihh... låg o finurlade en lång stund i sängen sen innan jag kunde somna...
Så när jag väl kunde vakna till ordentligt imorse så kastade jag mig över datorn igen..!
OCh se där!! :D En liten, liten söt bebistjeja :)

Ååååh, jag blev så glad för deras skull!
Äntligen har de kommit i mål. Fått sin efterlängtade sjua.
Och jag, jag bara sitter o torkar tårar och tycker att det är alldeles magiskt!

Bebisar och barnafödsel är verkligen magiska...!
Massa grattis till dottern, villa norrdalen!
Hon är alldeles ljuvlig :)

Inga kommentarer: