17 november 2009

Musik...!

har jag nånsin nämnt att jag inte kan leva utan musik?!
Har jag nånsin nämnt att jag kanske inte heller har nån egentlig "musiksmak"?
Att folk som ser min lilla skivsamling eller min musiklista på datorn, ser lite smått frågande ut?
(fast som sen ändå kan hitta nåt som faller dem i smaken)

Hehe.. ja, märkligt..!
Och idag har jag haft en sådan där lugn tur. Lugn och skön och stillsam tur...
Ja, tillomed kaffemaskinen funka! (båt upp och ner!!)
och idag kikade då mitt "beroende" fram sin stora näsa...
kom på mig själv med att sitta o sjunga i min ensamhet i hytten när jag gått mina varv...
till dagens samling hörde en massa luciasånger... :) bra att öva upp sig innan det är dags väl? ;)

Jaja.. hoppas på att dte inte hördes ut allt för mycket till mina stackars resenärer ;)


Min bästa "gå-hem-musik" just nu är Bob Sinclairs(?) "Rock this party, move everybody"
Hahaha.. som att jag inte kan låta bli att tokle och smådansa hemåt i takt.
Tokigt.

1 kommentar:

Skäggapan sa...

Om folk inte kollar snett på åtminstone en liten del av ens musiksamling så har man misslyckats en gnutta. :)