08 december 2011

Lite stressad...

vilket gör mig liite lite ledsen även...

Så mycket saker att göra. Saker jag verkligen vill göra!
Men det finns ju knappt någon tid alls till att göra allt! :(
Hur fasiken ska man hinna??

hinner ännu mindre när man ska jobba om dagarna oxå. OCh när man bara har typ 1½ vecka kvar i landet! (GAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!! :))

Huvaligen...
Enda ledigheten tills då är denna helg. Och då, såklart, ska man ju till älvsjömässan och se aaaalla hundar och prylar och grejer :D

Så ja, typ bara söndag kvar. Ha ha... Huuu... panik ;)
Det får bli att slå på effektivitet-mode, superdupereffektiviteten.
Iiih.. det kanske går... :)

att göra:
inhandla julklappar
försöka underlätta hemma hos päronen
städa och tvätta i mitt eget hem
gå o ta sista vaccinsprutan
gå o klippa mig
förbereda resan med växling av pengar/packningsplanering
och såklart umgås så mycket jag bara kan med min finaste Fixelura, så jag klarar 2 veckor utan henne :)

Inga kommentarer: