17 december 2011

bara timmar kvar...

Och fortfarande har jag svårt att begripa.
Har packat smått i panik och oroat mig för vad jag glömt och såvidare,
och ändå har jag svårt att begripa...!

Det är som större än mitt huvud egentligen klarar av.. så det har kommit i små attacker av nerver, pirr o längtan...
Men sen har det liksom stängts av.
Antagligen för att inte huvudet ska explodera antar jag :)

Men nu är det faktiskt så!
Imorgon vid den här tiden (eller jaa... den där tiden där) är vi på Malaysia!

oooooh myyy goooood :)
Äventyr, här kommer jaaaag!!
(gör mig inte illa ;))

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

Vad kul med resa! Du o karln eller vänner eller familj?

Hihi, får jag välja vill jag vinna ett gäng miljoner och sedan kunna vara hemma o arbeta ideellt bara :-)

Ha det mysigt!! kram