11 december 2011

*phew*

Om exakt en vecka är jag på planet till Kuala Lumpur!
Den största/längsta resan i mitt liv..
Shit pommes!!
Så mycket nu innan... Kaos i skallen!
Nervositet i mängder, stress o panik, spänning i form av fladdrande fjärilar, längtan efter värmen och bad och framförallt efter lite ledigt.

Det är så himla mycket nu, så exakt just precis nu så tycker jag mest att allt är jobbigt!
Och inte så jättepepp på det hela alls egentligen...
(fast det är man ju)
Bara att det är så lite tid kvar. Jag hinner inte med alls.. Hur f*n ska jag hinna med allt jag ska göra??!?!?

Men idag kunde jag iaf stryka en grej på listan. Julklapparna!
Otroligt skönt! Alla julklappar är fixade. Jag är väldigt nöjd med det :)
Fast även liiite ledsen att jag inte kommer få se minerna vid själva öppnandet... Men ja, så får det vara.

Kvar på listan:
Sista sprutan samt drickvaccinet (Urk! :S)
Växling av pengar
Organisera packningslista
Rakning av ben (behöver inte "pälsen" att hålla värmen i malaysia ;))
Hårklippning
Bakning till 40års fest
Kortfixande för 40åring
Helst tvätta (men när?!!?)
Helst städa hemmet ordentligt (men när?!?!)

Ja och vad mer det nu var... Huvudet bara snurrar! Så något extremt viktigt kommer att glömmas... :S Huuu... :)

Imorrn överliggning. Hoppas jag kan klippa mig då (kommer ju anlända tidigt) det skulle spara en hel del tid. Sen va det dock det enda jag kan göra inte hemma :)
Jaa.. huu... Nervositeten lär ju bara bli värre nu denna vecka, så det är väl bara att försöka sluta tänka på't och nu sova. Sjuuukt tidig dag imorrn.

Godnatt!

Inga kommentarer: