07 april 2009

Effektiv PSO

Jag är så sjukt nöjd idag. har vart en lugn PSO så jag hunnit med att uppdatera mig med alla papper och intranätet, kollat upp veckornas blankdagar och allmänt fixat o donat :)
Har även strosat nere på centralen och hjälp folk till diverse tåg.
Jag är väldigt nöjd med mig själv!

Snart ska jag ner till nästa Uppsalatåg o hjälpa till med tänkte jag.
Sen blir det nog faktiskt lite middag... Kanske en glass till efterätt?!

Är glad åt solen! Såg tussilagosar från tågfönstret igår, blev som ännu gladare!
och i Norrköping i lördags, såg jag en fjäril på min vandring från tågstation till karlns lägenhet.
DET ÄR VÅÅÅÅR!
Fanastiskt :)

Längtar till alla kommande lediga dagar och semester nu när solen hittat hit. Men de kommer ju så småningom, förhoppningsvis är solen kvar då ;)

Inga kommentarer: