27 april 2009

Livet

mysigaste sommarbyxor på. Bleka kritvitaben förblindar, tur att de flesat har solglasögon på nu för tiden :) längtan till semester, längtan till finaste karln. Längtan tillbaks till Cyperns hav :)
har gått barfota, luktat på vårblommor. Sett sötaste igelkott (som hunden tyckte va ett mycket märkligt djur!) samt haft spöken i lägenheten!!

Roade mig med att spela låtar ur Disneylåtboken en kväll.. Slutade när jag kom till en låt jag inte kunde komma på hur den gick...! Så jag lyfte båda händer för att hålla i boken och läste igenom texten..
och plötsligt så hörs det två tangenttryck från keyboarden!!


Gaaaaahhhhh!! :)
Stängde genast av den och fortsatte läsa texxten och låtsades som det där inte alls hänt ;)
(dagen efter kom lite mer logiska tankar... som att den är snäll os äger till att den är på så batterierna inte tar slut... Men det var dagen efter det ;))

Nu mätt. Imorrn sovmorgon. börjar 06.50!!! :) :) :)
(o fortsatt hopp om att min egen dator snart lever igen)

Inga kommentarer: