01 april 2009

Sooolskeen :)

Med solen börja glädje och lyckan sprida sig o bubbla i magen :)
Skönt!
Och rätt intressant ändå hur man kan påverkas så av väder...
Idag ledig, och för första gången INTE dejt med tvättstugan.
(den va fullbokad :S :))

Så nu är man typ ledig på riktigt.. vad göra då?! :)
Är rätt sugen på att ta ut cykeln i solen,
men den skulle nog behöva kollas igenom lite efter vintern... Vet inte om den är riktigt hel.
Senare blire deklaration med far hemma!
CSNlånet står inte med, o det ska det tydligen göra...
Dock såg jag att det stod inte med förra gången det va deklarationsdags,
då hade jag iofs inte börjat betala tillbaka så det kanske är anledningen.

Ja, vi får la se hur dte går :)
Annars har jag plan på att ta fram hårddisken från skövde och börja skissa lite på systers nya kennelsida..! Dock vet jag inte om jag minns hur man gör :S
Tror att jag kanske kommer ihåg hur jag gör en i flash....
Men har även för mig att sånna hemsidor är jobbiga att ha för de som besöker liksom... För besökarna måste väl ha flash installerat då med?!
Eller har jag virrat bort mig? :)

Nu äre nog lite lunchdags iaf!
äta upp makrillspastasalladen jag gjorde igår. Det blev rätt bra, förutom sjuuukt jobbigt att äta för att dte är miljoner små ben i makrillsbitarna :S Typiskt :)

1 kommentar:

Jempa sa...

Vaddå? >Ska CSN stå med i deklarationen? Är det avdragsgillt eller vad?