02 april 2009

Igår o idag...

jaa, igår var man ledig..
Då försökte jag komma ihåg hemsidesmakning...
kikade på min hårddisk, där fanns inget kvar :( Ingen flashhemsida och ingen "vanlig" heller..! :(
Bajs!!
Dock hitta jag filmer från ääfter effect! HAhaha... ojoj, skratta så jag grät.. Fan va fult :)
men hemsida får jag väl klura ut sen.. :S Så syster får upp en ny till valparna.

Igår pysslade jag även. Fixade färdigt en korg som mor ska ha i hedemora.
Blev rätt bra ändå. Va klurigt, en rejäl utmaning med det mönstret, men det va skoj :)
(dock är jag nog inte helt nöjd med den rosa delen till vänster... Eller så ser det bara inte så bra ut på bild.. Får kolla imorrn)










Och idag har jag jobbat över (jäkla puckofolk det finns som skadar folk genom att idiotiskt kasta sig på tåget! Det är för fan livsfarligt!! Så sjukt arg!)
Sedan har jag även deklarerat... Lite bra. Nu ska jag göra avokadoröra o komm apå va jag ska äta te middag... Tjipp o hej!


Cyperndagdrömmar :)














Inga kommentarer: