24 april 2009

Lång tid, ingen sjö!

men blir lätt så när ens dator bestämt sig för att vara trasi... :( Och jättetrasig dessutom.
Och jag kan inte hitta setup-skivorna som pappa ville ha till att hela den med... Bajs!!

men en del har iaf hänt i mitt lilla vardagsliv.. :)T.ex har jag vårpromenadat mig i Norrköping! golade en aning men kom fram till att mina bröst är för stora för att kunna svinga... (och gaaalet mkt att tänka på.. Rak arm, böjda knän, rumpa ut(eller så ville danne bara se mig puta ;)) känna klubba vid bollen,svinga bak, hålla rakt, ta med höften ch samtidigt typ inte göra nåt mer än att flyta med...?!
En hel vetenskap alltså! men va ganska skoj ändå :)

Jag har även fått åka fram o tebaks till Gbg, det var länge sen! Kändes nästan exotist! O lite läskigt... inte lika välbekant som uppsala o arboga ;)
Gick iaf bra trots att x2an akut vart utbytt.

Sedan har jag fått två stycken typ keyboards!! :D :D
en mini at ha hemma i sthlm och en som står i norrköping modell större. Wiiieeeeehhhh!!
Sjut kul!! :D Hade typ gömt allt, men i fingrarna fanns lite pår ändå så nu börjar jag komma ihåg lite mer :)
O påvägen har jag lärt mig introt till "500 miles away from home" (iaf början)
jag hittade även ut "happy birthday" :)
Haha, jag är en så avancerad musiker ;)

Jaa... vad mer har hänt..? jag vet inte riktigt..
solen är här, värmen på gång igen oxå och det är alldeles fanastiskt!! Blir glad enda in i min tjocka mage (som jag absolut åste göra nåt åt nu!) (har jag nämnt det nångång förut?! :S ;))

Jaja.. nu tänker jag iaf ge upp detta inlägg. Lillasysters dator tar knäcken på mig!!!
Den segar och verkar inte hinna med de tangenttryck jag gör.. Muspekarn försvinner även lite hipp som happ och verkar tycka det är himla kul att inte synas på en stund!

ÅÅhh va jag saknar MIN dator....! :(

Inga kommentarer: