10 september 2009

dag blivit kväll...

Min lediga dag har på nå vis magiskt passerat,
utan att jag riktigt hängt med.
Varit alldeles trött och tom hela dagen tror jag...
Känt mig ledsen o sorgsen på nå vis.
Antar att den hönsiga jag inte riktigt släppt allt sen igår. Oron för mor o situationen...
Sen den stora sömnbristen efter överliggning i Gävle.

Ja.. va väl ett par faktorer som spelade in.
Tokdeckade i säng iaf.. Sovit som en stock.. inte drömt nåt alls... Vilket känns ovanligt.
Men när jag vakna hade jag fortfarande huvudvärk och va lätt illamående, störigt.

Så i ett allmänt grått o långsamt töcken har jag iaf fått tvätten tvättad.. Och annars inte gjort mycket alls. Suttit framför datorn o läst massa bloggar..
Mestadels lite sorgliga..

Kasnke lite dumt när man inte känner sig på topp.
Som att gräva ner sig ännu mer? Jag vet inte.. Men det jag gjort...
Och blev ju glada besked ju mer man läste iaf.

Borde väl ha satt på glad musik och städat oxå. Men orken har inte riktigt funnits...
och imorrn är det upp vid fem igen som gäller, och en himlans massa varv på Uppsala.
Hoppas på att man känner sig piggare då.

Inga kommentarer: