26 december 2008

Fanastiskt!! :)

Så var julen smått förbi...
Iaf julaftonen! Dagen som räknas mest ;)
Och vilken julafton!! :) redan vid frukost så vare tjaffs och småbråkeri (I den allra hjärtligaste anda som finns i vår familj) och Skratt!! Ojojoj vad mycket skratt!! :)
Så härligt.

Visst saknade man lite nära o kära... Men ändock en fanastisk julafton!
Åt gott, mådde gott, gav bort fina paket, Fick även fina paket!
Cecla har varit snäll :)

Och bästaste, älskade föräldrarna har letat upp mina long lost filmer jag önskade mig!
Ferngully och Once upon a forest!! :D Wiiieeeeehhh!!
Dock har de inte kommit hem än... Men de är påväg!! Tjohooo!

Mmm.. känns dock lite som man missat när man jobbat nu juldag o annandag...
Missat det allmänna julsegandet och julspelandet av sällskapsspel och framför allt:
Äta upp allt julgodis!! :D
men jag har ändå överlevt.. Är ju glad att jag fick va hemma på självaste julaftonen iaf :)
Och idag är ju sista dan. Sen blire en veckas ledighet!
och imorgon blire jul nr2, med storasysters familj. Skojigt.
Och då jäklar blire full rulle igen, med familj och lek och härlighet :)

Sen är det äntligen söndag och jag ska få träffa min alldeles egna familjemedlem som jag saknat extra mkt i jul :)
(Och ja, ska ju äntligen få träffa resten av norrköpingsgrabbsen o flicksen oxå förstås. och avnjuta ledighet och roliga stunder med dem med)


Men just exakt nu, ska jag fortsätta vandra runt här på centralen. PSO till 17.30!
Så det så

Inga kommentarer: