14 december 2008

Märkligt..

Jag har alltid fantiserat om att växa upp.. växa upp och träffa på just Han!
Den bästaste av bästa.. som bara klockrent passar ihop med just mig....
Och trots att man inte liksom såg honom klart, så hade man ju ändå en bild...
Och den var absolut inte en rökare/snusare (jaja, f.d rökare) en karl som inte bodde i sthlm, o än värre absolut inte ivll bo i sthlm! och inte heller va han tatuerad...


Märkligt att det är just det jag fått...! :)
(för nu borde väl tatueringen va klar!? efter tre timmar?!)

Hehe.. Tokigt. Livet är som det är.
Man kan nog aldrig förutse någonting.
Fast det kanske är bra :)


Hur som helst tokig i min finaste karl!
(även om jag inte e crazy i snusandet o tatueringen... o så sthlmsproblemet hahahah! ;))

Men det är ju så, personer är olika. Och det är så himla skönt! :)
Och att man inte behöver av överförtjust i allt som den andra är/gör.


Störigt dock att jag måste vänta typ två veckor till inann jag får se tatun!!
(iofs bra.. då kanske han läkt lite så han inte kommer få tokont om jag slänger mig på hans arm sådär ogenomtänkt som jag ibland gör saker... :))

Inga kommentarer: