16 december 2008

Tisdag..! (visst äre!?)

Så var det återigen den här förvirringen som ständigt blir efter 4dagars ledigheten..!
"Vad är det för dag?" och "Oj, just ja.. Jobba idag!"
Nästan så jag ogillar dem pga förvirringen efteråt... :)

Men det är ju galet skönt och trevligt med fyra dar som man helt kan göra va man vill...!
Så jag gillar dem nog ändå, trots förvirring och trötthet efter...

Dagarna har tillbringats hemma i Kärrtorp med familjen, mysigt!
Julbakning avklarat, liksom julgodiset och klapparna :)
(ok, bara bror kvar.. men han e klurig... så vi väntar tills han kommer till Sverige igen så vi kan pumpa honom på va han kan tänkas vilja ha då)

Sen har jag fixat mig ett källarförråd oxå! Härligt!! Ställde min första kasse där igårkväll!! :)
(Så nu är det tokstökigt här igen när jag rivit igenom flyttlådor för att snart få ner dem.. :S)
Typiskt!

Nä, nu ska jag åka om en timme så ska väl försöka komma i ordning!
(med mig själv alltså... lägenhetskaoset som nu blivit får vänta tills senare...! :))

Inga kommentarer: