05 december 2008

Fredag igen

Färdigjobbad och lider av julighetsbrist :(
Sovade inget alls inatt typ.. somnade sent och vaknade sen typ en gång i timmen...
Vid fyra gav jag upp, låg kvar vaken i sängen o stirrade i taket i typ en halvtimme sen gick det inge mer.. så vid fem va jag klar att åka in te jobbet iaf..
Så fick man hänga där i en timme..

Men resan gic bra iaf, och det va snö bortåt Arboga! :)
Blev lite glad.
sen lite deppig igen när man kom hem igen o kom på att lägenheten är kaos... Inga julgrejer uppe alls än! Och nu är det tillomed femte! FEMTE!! Gaaahhh...

Kasnke därför jag hänger hemma så mkt jag kan ;)
Där äre juligt iaf :) :)


Ja nä.. Vill ju ta tag i julen här hemma med... Är ju skittråkigt nu ju.. Hatar när det är kaos i lägenheten..! Och dte blir det typ jämt o på en gång efter att man städat...! Man borde inte få göra såhär små lägenheter!!! (eller så borde man inte ha så mkt saker... Eller ännu bättre: Så borde man få tillgång till det källarförråd som faktiskt tillhör min lägenhet!!)

Mm..
och snart ska man försöka bege sig bortåt o leka lite lilla jul med skojterna.
Känner mig inte så laddad just nu.. (mest för att jag fortfarande är sjukt trött)
Måste packa... o städa.. o duscha.. o fixa... Men vill oxå sova!! sova igen det jag inte fick sovat inatt!!

o istället sitter jag här o halvsover och har svullat i mig en hel Marabou chokladkaka..!
bläääää :)

Nä, okej.. en liten powernap iaf!
(o ett avslut på denna novell till blogginlägg)
sen dusch o slarvpackning..!

Inga kommentarer: