21 december 2008

Jag ska flytta till Strängnäs!

för i Strängnäs snöar det fint. Stora, lätta, kittlande flingor som dansar mot ens ansikte.
Här i Stockholm möts man av hårt, piskande regn istället...
Inte lika kul...

Så nä, jag får fasen ta mitt pick o pack o dra te strängnäs...!
Där kanske det blir en vit jul?! :)

Eller så kanske jag ska flytta hem te päronen igen...
så man slipper bli förvirrad och förvirra...

"Ska bara hem och packa ihop först sen kommer jag hem!"
klurigt att ha flera hem... :S :)


Annars har dagen vart kanonlugn och trevlig! (när man tänker efter har de senaste dagarna på jobbet flytit (flutet!?) på kalasbra ju. Med trevliga och glada resenärer och inge strul)
det kanske man inte ska skriva för då vet man väl aldrig vad som väntar dan innan självaste julafton! :S Oj oj.... Inte jinxa nu :) (eller hur man nu ska skriva)

Nu ska jag kika på norrköpingska lägenheter som karln kanske tänker bo i...

1 kommentar:

Skäggapan sa...

Du kan ju flytta till Kanada annars. Här fick vi 25 centimeter snö bara idag och mer är på väg Det är i och för sig lite långt och SJ har ingen bas här...